پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

آیت الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم امام جمعه موقت تبریز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: شورای نگهبان اصلی‌ ترین و مهم ‌ترین مرجع اعلام صلاحیت نامزدها محسوب می‌ شود.

وی با اشاره به اینکه تخریب رقبای انتخاباتی و خارج کردن آنان از فضای رقابت یکی از بدترین روش‌های برخی نامزدهای انتخاباتی است، افزود: اگر این افراد خود را خادم ملت می دانند و تلاش دارند تا در مجلس نظام اسلامی ایران فعالیت کنند، این‌ گونه رفتارها دیگر معنایی ندارد.

امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تأیید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی و نظارت بر کلیه انتخابات کشور را دیگر وظیفه شورای نگهبان دانست و افزود: آن کسانی که به تخریب شورای نگهبان روی آورده‌اند، اگر اعتراضی به رد صلاحیت خود دارند، بایستی از مسیر قانونی اقدام کنند.

آیت الله آل‌هاشم با اشاره به اینکه تخریب نهادهای انقلابی و قانونی یکی از روش‌های دشمن برای ریل‌گذاری جهت جریان نفوذ در کشور است، تصریح کرد: امروز نیازمند هوشیاری و آگاهی هم نامزدهای انتخاباتی و هم مردم برای فعالیت مجلسی ولایت‌مدار و مستقل بدون وابستگی به جریان‌های سیاسی وابسته به غرب هستیم.

وی با اشاره به مهم ترین ویژگی های منتخبان ملت اظهار داشت: افرادی که از سوی ملت انتخاب و به مجلس راه پیدا می کنند باید نسبت به حفظ ارزش های انقلاب اسلامی تعهد داشته باشند.

امام جمعه تبریز همچنین حفظ امانت، صداقت در گفتار و عمل، توجه به مطالبات مردمی، رسیدگی به مشکلات جامعه و تلاش برای وضع قوانین را از دیگر مشخصات منتخب ملت برشمرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 8 / 11 / 1394برچسب:آیت الله آل هاشم,امام جمعه موقت تبریز, توسط میثم